Regulamin sklepu
Regulamin świadczonych usług1. Postanowienia wstępne
Warunkiem dokonania zakupu w sklepie internetowym s.wrozby-info.pl jest akceptacja regulaminu.Właścicielem sklepu internetowej s.wrozby-info.pl jest s.wrozby-info.pl
Miejscem spełnienia świadczenia sprzedawcy jest:
Sklep s.wrozby-info.pl
Sklep zajmuje się wyłącznie sprzedażą online. Aby dokonać zakupów należy być zarejestrowanym i zalogowanym, niema minimalnej kwoty zakupu.
2. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z Serwisu:
połączenie z siecią Internet (przewodowe lub bezprzewodowe);
przeglądarka internetowa umożliwiająca wywołanie i przeglądanie na ekranie komputera (lub innego urządzenia elektronicznego) plików hipertekstowych (HTML);
minimalna szerokość ekranu, do jakiego dopasowuje się strona bez utraty funkcjonalności wynosi 300 px.
3. Rejestracja w systemie
Każdy klient, który będzie chciał dokonywać zakupów w naszym sklepie, musi się zarejestrować. Rejestracja w systemie odbywa się w dwóch etapach. Klient wypełnia formularz rejestracyjny, w którym trzeba podać podstawowe dane. Dane te są weryfikowane przez nasz system i naszych konsultantów do spraw sprzedaży. Po pozytywnej weryfikacji, klient otrzymuje informację o aktywowaniu konta – poprzez mail. Od tego momentu można dokonywać zamówień.
4. Zarządzanie danymi w panelu
Po zalogowaniu do systemu, klient ma wgląd do swoich danych, historii swoich zamówień, ma możliwość edycji tych danych oraz możliwość zmiany hasła.
5. Składanie i finalizowanie zamówienia
Gdy klient zakończy przeglądanie oferty i doda do zamówienia dany towar lub kilka towarów, przechodzi do swojego panelu lub koszyka. Po przejściu do szczegółów zamówienia może dokonać korekty ilości zamawianych produktów, powrócić do zakupów lub dokończyć transakcję. Żeby złożyć zamówienie konieczne jest wybranie formy dostawy oraz formy płatności. Po wykonaniu tych czynności pokaże się przycisk “dalej”, umożliwiający przejście do dalszej części zamówienia, gdzie należy potwierdzić zgodność zawartości zamówienia naciskając przycisk “potwierdź”. W ostatnim oknie należy wybrać adres, na który zostanie wysłane zamówienie. Jeżeli ma być inny niż domyślny, można przejść do strony, na której można wpisać dodatkowy adres lub edytować poprzednio podany. Można również powrócić do zakupów, zmienić zamówienie, itp. Ostatnim krokiem jest naciśnięcie przycisku “realizuj zamówienie”, co spowoduje skasowanie zawartości koszyka i zapisanie zamówienia do realizacji. Równocześnie na adres email podany w panelu użytkownika, zostanie wysłany list z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
6. Anulowanie zamówienia.
Zamówienie możemy anulować na prośbę zamawiającego do 7 dni od momentu złożenia zamówienia na stronie internetowej Dostawcy (Naszego sklepu), pod warunkiem, że paczka z zamówieniem nie została jeszcze przekazana do firmy kurierskiej. W przypadku gdy Klient zrezygnuje z zamówienia po 7 dniach od złożenia zamówienia zostanie obciążony kwotą 10% od wartości zamówienia. Kara ta jest kosztem manipulacyjnym ponownego wrzucenia towaru na stan magazynowy oraz innymi kosztami związanymi z przygotowaniem i obsługą anulowanego zamówienia. W przypadkach, gdy klient nie odbierze zamówionej przesyłki pobraniowej, będzie obciążony kosztami transportu w obie strony tj. do klienta i z powrotem do siedziby Naszej firmy, oraz kosztami manipulacyjnymi w wysokości 50 zł. (Koszty manipulacyjne są to koszty na które składa się: czas przygotowania paczki, zużycie materiałów transportowych, czas wystawiania faktury, paragonów, oraz wszelkie inne czynności które składają się na opracowanie całego zamówienia od momentu przyjęcia go do realizacji do momentu przekazania kurierowi, a także koszty ponownego rozpakowania paczki i przyjęcia na magazyn).
7. Formy płatności.
Płatność online tpay.
8. Koszt dostawy.
Koszty transportu ponosi Zamawiający. Koszt dostawy jest uzależniony od przesyłki.
9. Termin dostawy.
Dostawa zostanie zrealizowana w terminie do 5 dni roboczych. W przypadku przesyłek kurierskich (dodatkowo płatnych) otrzymany towar należy sprawdzić w obecności kuriera – jest to jedyna podstawa uznania reklamacji z tytułu uszkodzeń transportowych.
10. Reklamacje.
Produkty podlegają jedynie reklamacji w przypadku wadliwego produktu.Zgodnie z przepisami prawa wszystkie produkty oferowane w hurtowni objęte są gwarancją na wady fabryczne zakupionego produktu.Cała procedura dochodzenia praw z tytułu gwarancji odbywa się na zasadach wynikających z odpowiednich przepisów Kodeksu Cywilnego.Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru będą w nim wady fabryczne lub zostanie on uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, nabywca ma obowiązek natychmiast poinformować sprzedawcę i w przypadku niemożliwości naprawy na miejscu, odesłać zakupiony towar do przedstawicielstwa firmy. Do przesyłki należy dołączyć opis wady i opis miejsca wystąpienia wady.Gwarancja nie obejmuje wad powstałych na skutek niewłaściwego montażu lub użytkowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem.Faktura, które stanowią jedyną podstawę gwarancji znajduje się w panelu użytkownika.Na podjecie decyzji i poinformowanie Kupującego o sposobie załatwienia reklamacji firma s.wrozby-info.pl ma 14 dni.
11. Korzystający z serwisu mają zakaz
dostarczania treści o charakterze bezprawnym, w tym treści naruszających dobra osobiste osób trzecich, treści nawołujące do nienawiści, treści naruszające ogólnie przyjęte normy społeczne.
Podejmowania działań, które mogą spowodować zakłócenia pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych Usługodawcy lub innych podmiotów, biorących udział w świadczeniu usług drogą elektroniczną. W szczególności, ale nie wyłącznie: obchodzenie zabezpieczeń, instalowanie złośliwego oprogramowania, zamieszczanie treści w nieprzeznaczonych do tego w miejscach.
12. Ochrona danych osobowych.
Informujemy, ze Państwa dane osobowe są przechowywane w bazie danych firmy:Sklepie s.wrozby-info.pl
Dane te będą jedynie wykorzystywane na potrzeby realizacji zamówienia i w celach marketingowych przez firmę s.wrozby-info.pl Rejestracja w sklepie firmy s.wrozby-info.pl oznacza zgodę na otrzymywanie materiałów reklamowych droga elektroniczną.
13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
14.1. Firma s.wrozby-info.pl zastrzega sobie prawo do:a. zmiany cen oraz ilości towarów w ofercie sklepu internetowego w ciągu dnia,
b. wycofania poszczególnych produktów z oferty sklepu internetowego pod adresem s.wrozby-info.pl
c. wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego pod adresem s.wrozby-info.pl
d. przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży.
12.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego.
12.3. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
12.4. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
WARUNKI REKLAMACJI
Produkty podlegają jedynie reklamacji w przypadku wadliwego produktu. Zgodnie z przepisami prawa wszystkie produkty oferowane w sklepie objęte są gwarancją na wady fabryczne zakupionego produktu. Cała procedura dochodzenia praw z tytułu gwarancji odbywa się na zasadach wynikających z odpowiednich przepisów Kodeksu Cywilnego. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru będą w nim wady fabryczne lub zostanie on uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, nabywca ma obowiązek poinformować sprzedawcę i w przypadku niemożliwości naprawy na miejscu, odesłać zakupiony towar do przedstawicielstwa firmy nie później niż do 7 dni od daty odbioru przesyłki. Do przesyłki należy dołączyć opis wady.Gwarancja nie obejmuje wad powstałych na skutek niewłaściwego montażu lub użytkowania produktu. Indywidualne ustawienia monitora, które mogą być powodem przekłamania kolorystyki produktu, nie mogą być podstawą reklamacji ani zwrotu. Faktura, które stanowią jedyną podstawę gwarancji znajduje się w panelu użytkownika.Na podjecie decyzji i poinformowanie Kupującego o sposobie załatwienia reklamacji sklep s.wrozby-info.pl ma 14 dni.- Zwrot nie obejmuje kosztów dostawy do klienta oraz kosztów zwrotu przedmiotu do Dystrybutora s.wrozby-info.pl – Paczki za pobraniem nie będą odbierane.- Obowiązkiem kupującego jest sprawdzenie towaru zaraz po jego otrzymaniu i poinformowaniu nas o wadzie telefonicznie lub pisemnie. – W przypadku wady fabrycznej zwrócony towar zostanie wymieniony na towar bez wad jeśli aktualny stan magazynowy na to pozwala. Jeśli wymiana jest nie możliwa z powodu zwrotu, klient w ramach uznanej reklamacji może wymienić wadliwy towar na inny lub zażądać zwrotu pieniędzy za wadliwy towar.
Po odbiorze paczki sprawdź jej zawartość. Jeśli ilość nie zgadza się z Fakturą, masz obowiązek sporządzić protokół szkody z kurierem DPD. Tylko na tej podstawie możemy przyjąć reklamację braku produktów.
Zamówienia należy składać on-line wrzucając produkty do koszyka, następnie wybierając formę przesyłki oraz płatności i adres wysyłki. Zamówienia przyjmujemy 24h/dobę poprzez stronę s.wrozby-info.pl
Termin realizacji zamówień wynosi od 1 do 3 dni.
Realizujemy zamówienie na terenie Polski
Czy wiesz jak złożyć zamówienie?
1. Przede wszystkim dodaj produkt, który zamówiłeś do koszyka w naszym sklepie, a następnie przejdź do realizacji zamówienia.
2. Zaznacz opcję przesyłki.
3. Wybierz sposób dostawy wpłat na konto, płatne za pobraniem – takie zamówienie zrealizować poprzez pocztę polską (dotyczy Polskich klientów końcowych)
4. Wpisz adres do wysyłki
5. Zaznacz czy mamy zrealizować wysyłkę NATYCHMIAST, czy wstrzymać się z wysyłką do momentu Twojej decyzji (opcja przydatna, gdy chcesz towar otrzymać w innym terminie).
6. Ostatnim etapem jest wybór formy płatności Platnosci.pl, przelew dowolny.
7. Gotowe! Zamówienie zostało prawidłowo złożone, oczekuje na potwierdzenie przyjęcia mailem.
8. O wszystkich etapach będziesz informowany e-mailem (przyjęcie zamówienia, realizacja, wysyłka, płatność).
Jeśli masz wątpliwości – napisz, udzielimy wszelkich odpowiedzi i pomocy.